- 精華
- 0
- 帖子
- 1195
- 經驗值
- 3468
- 注冊時間
- 2008-7-16
- 媽幣
- 5356
     
- 帖子
- 1195
- 經驗值
- 3468
- 注冊時間
- 2008-7-16
- BB生日
- 2011-06-27
-
-
♦♦
-
媽媽網孕育 就是好用
-
♦♦
-
廣州媽媽網 廣州媽媽網,更懂廣州媽媽
|
琴晚落班去既,垃圾中的垃圾,關鍵系D工作人員,態度惡劣,自己留左曬D貨,我系現場半個鐘,已經見到3個所謂工作人員既朋友去到,即刻就拿到一袋樂高去埋單了。 現場幾個人都系由上午就駐點系果度,買左幾箱.....根本就唔系我地D上班族可以買到既,凈翻果D殘缺品,送都唔要啦,槍100蚊盒,一系就發射唔到子彈,一系就話扳手壞既,甘要來做咩????
本身呢個特賣會組織就缺陷多多,現場混亂,工作人員態度惡劣,每個人無限購,導致有人幾箱收獲,絕大多數零收獲。大約6點去到現場既,臺面上都系D爛既貨品,12年5月質量問題退貨既都系現場有售,雖然都寫明殘缺原因,但呢D貨品,同以往費雪既特賣會相距太遠了.....
|
回帖推薦
tracywong 發表于3樓
查看完整內容
同意吖,跟費雪那個差遠了。
我五點幾去到,都是全部爛玩具,仲要好貴吖。低幼的玩具基本都是壞了音樂,甘要來仲咩。。
D車仔都是斷開的,都要幾十蚊。。
大童的樂高基本都要百幾蚊,好細盒的。
玥華 發表于11樓
查看完整內容
每次特賣都見越富4樓果間樂高黑店嗰老細揾內部員工同佢留起啲貨,然后他他條咁去埋單
|