亚洲精品视频网上网址在线观看_国产夜色精品一区二区av_久久久三级国产网站_亚洲欧美日韩一区二区三区在线观看

‹ 上一主題|下一主題 go 回復: 93 | 瀏覽: 21763 |倒序瀏覽 | 字體: tT
手機看此貼
  • 微信掃一掃 手機看此貼
  • 好內容 隨時分享到朋友圈

[ 小兒疾病 ]

555~~~尋晚嚇死我啦~~(尋晚開始,BB終于退燒啦~~) ...

[復制鏈接]
迷你爸+迷你媽生咗個迷你囝

大 本

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

帖子
3152 
經驗值
13664  
注冊時間
2009-3-8 
BB生日
2008-10-21
    • 媽媽網孕育
      就是好用

      holdImg
    • 廣州媽媽網
      廣州媽媽網,更懂廣州媽媽

      廣州媽媽網二維碼
樓主
發表于 2009-12-1 19:09 |只看該作者 | 最新帖子 | 查看作者所有帖子 | 發短消息 | 加為好友 | 字體大小: tT
呢幾日,BB唔知點解無故發燒~~前日傍晚開始發~~啱開始系38.8~~跟住俾咗美林俾BB食,跟住夜晚12點幾,我JP(BB同佢訓)就話BB好興,我就同佢探熱,39.6~~再俾美林佢食~~(離第一次食過咗6個鐘啦)食完之后,JP就話,唔得啦,要去睇啦~~(其實我就唔系好想睇,我想等到第日早上先去睇,因為覺得急診D醫生嘛嘛哋,都好求其咯~~)咁JP堅持話要去睇,好啦,咁就順佢意,去睇啦~~同佢兩個人打車諗住去區兒童醫院啦~~點知去到,居然話冇得睇啦~~(原來系掛號掛到11點45分)個保安叫我去市兒童醫院~~真系唔想去果間,但系冇辦法~~一去到~~哇~~人多到傻~~基本個個都貼住片退熱貼去噶~~仲要得一個醫生~~ 結果系果度等咗兩個鐘,先到我哋睇~~果時BB已經退咗燒~~個醫生求其咁睇咗嚇,就開咗三盒藥俾BB,話唔洗打針~~番到屋屋都3點啦~~到咗尋日,BB一直都系斷斷續續咁發燒~~到咗下午3點幾,我阿媽話,唔得啦,不如再去睇嚇啦~~咁就去咗屋屋對面噶省第二中醫院睇~~結果醫生都系話唔洗打針,開咗D中成藥同埋D中藥俾我BB沖涼~~值得一提噶系,呢次我BB發燒同之前幾次唔同,之前果幾次佢好快就好番~~而且系全身都好興噶,但呢次就系個身興,手腳系凍噶~~后尾到咗夜晚,BB特別扭計~~冇乜精神~~我JP就抱住佢系個廳度睇電視~~BB已經想訓想訓咁啦~~但系又時不時咁驚醒同埋喊~~開頭都冇乜噶,點知BB突然手腳系度猛咁郁,仲要嘔埋白泡~~~兩只眼系斜望噶~~定曬型咁~~眼神好空洞~~叫極都冇反應~~嚇到我同JP咩咁~~我JP就死咁按住BB噶人中~~叫我羅D藥油俾佢搽~~跟住佢衫都冇換,乜都冇帶就跑落樓,話即刻去醫院,當時LG去咗打球~~我就嗱嗱聲換條褲,套件外套~~連BAR都冇著~~系呢個空檔,打電話俾LG,叫佢即刻打部車番嚟屋企街口等我哋,再打俾我媽~~叫佢哋即刻去醫院~~羅咗銀包,手機同病歷醫保卡,就關門走人啦~~連鎖匙都冇羅~~我JP就死咁系樓下叫我快D落嚟~~一路行出去,BB都系冇反應~~當時真系好驚~~一路喊住一路打俾LG,問佢到未~~呢個時候,BB終于有D反應,喊咗出嚟~~跟住去到區兒童醫院~~當時系10點幾~~我媽已經幫我排緊隊掛號~~但當時有好多人系度計緊價~~我就同個收錢噶講,我話我BB嘔白泡吖,可唔可以同我掛個號先??掛完號,就上去二樓,個護士俾咗探熱針我,先探熱~~一探:40.3度~~嚇到我吖~~咁大個女都冇見過條水銀去到咁長噶~~跟住個護士就同我個病歷蓋咗個特優噶章~~仲叫我哋唔好包到佢咁實~~俾佢散嚇熱~~我就即刻走去醫生度睇~~醫生叫我滴完鼻之后去驗個血~~結果白細胞唔高?~~又話唔洗打針~~我媽就話,打針會唔會好得快D??個醫生就話冇必要打針,炎癥唔高~~后尾講番,我媽話我細個都系咁樣~~一發高燒就抽筋~~但就冇嘔白泡~~哎~~當時噶情況,真系嚇死我吖~~~ 好驚BB有事~~


BB尋晚開始終于退燒啦~~發咗三四日燒~~今日終于冇再反復啦~~ 系呢度,真系好多謝咁多MM~~亦都教咗我唔少~~不過自己遇到咁噶情況,真系會手忙腳亂~~個心都未平靜落嚟吖~~諗起就驚啦~~但系MM們對我BB真系好關心~~哈哈~~太多太多噶留言啦~~冇辦法一一復~~但系真系好多謝各位MM們對我BB噶關心~~ 我BB應該唔系小兒急疹~~因為佢冇出到疹~~我懷疑一個系出牙仔~~第二個系長骨~~(因為我BB太矮啦~~)再嚟就系醫生講噶病毒感染~~不過呢次睇見BB食藥真系好辛苦~~食完又嘔~~又要再喂過~~ 不過佢好番,我都好開心~~系呢度祝各位MM噶BB都健健康康~~快高長大~~ 送花花啦~~

[ 本帖最后由 bobo_tim 于 2009-12-3 18:42 編輯 ]

回帖推薦

樂子媽咪 發表于22樓  查看完整內容

小兒高熱驚厥 小兒高熱驚厥是因其神經系統發育不成熟所致,主要發生在6個月到3歲的小兒,可有家族史,一般多在疾病初起、體溫上升的時候發生,發熱伴四肢發涼,面色發灰時易發生,可反復發作,多次驚厥后引起腦缺氧,可影響小兒智力發育,以后發熱時應注意: 1.及時發現小兒發熱,并及時服用退熱藥,如小兒體質好,也可配服鎮靜、止驚、降溫的中藥,如猴棗散、清開靈等。 2.家中可備一些鎮靜藥如魯米那、水合氯醛等,在醫生指導 ...

豬B1012 發表于57樓  查看完整內容

之前我BB都試過咁樣。只系無嘔白泡。呢次老公帶左B仔去廣州大道的和睦家醫院睇過醫生,個度嘅醫生話小朋友發燒唔使急住去睇醫生,俾D退燒藥佢吃就得啦。只是三天后都唔退先再去睇。他們都不開消炎藥和頭包之類的抗生素,他說如果家長要求開的話,他們會罵的,這些藥不是這樣用的,而且還說打手指驗血的指數不準確,沒有經過培養不能準確測出是病毒還是細菌感染。而且退燒藥的份量按包裝上的量服用是不夠的,他給了一個表給我們參 ...

panzhenxuan 發表于67樓  查看完整內容

幫他將手腳搓暖,仲要用熱水抹身。伊種情況叫“冰包火”,醫生話如果系全身興的話都仲好。只要他手腳一暖,就會出汗降溫嘎啦!但系如果一直都系凍的話,即系話溫度仲會繼續往上升。 我BB上次住院,半夜突然39°6,手暖的,但系腳仔系冰凍噶!我同我爸爸不停用熱水幫他敷腳,搓暖自己的手心幫他捂腳仔,一直用佐半個鐘的時間,腳仔開始有少少暖,再過一個鐘,他就開始出汗了。 你試試啦! 希望你BB可以快D好啦! ...

晨曦初露 發表于73樓  查看完整內容

BOBO,你仔而家無事了嗎??甘鬼得人驚!!!下次吾一定去兒童醫院的,等好耐,而且D醫生可能工作量太大,無咩表情的,我而家都吾去了。其實細路仔有時都講醫緣的。你去另一家試下可能有更好效果。 [ 本帖最后由 晨曦初露 于 2009-12-3 15:51 編輯 ]

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

帖子
638 
經驗值
3890  
注冊時間
2009-2-13 
BB生日
2007-09-28
抱抱LZ,祝BB快D好番。
迷你爸+迷你媽生咗個迷你囝

大 本

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

帖子
3152 
經驗值
13664  
注冊時間
2009-3-8 
BB生日
2008-10-21
多謝兩位MM~~~ 送花花~~
穎豪媽

碩 士

Rank: 20Rank: 20

帖子
4588 
經驗值
21372  
注冊時間
2007-6-6 
BB生日
2008-05-21
都系果句,BB一病,大人辛苦,BB又辛苦~~
fish

博 士

Rank: 21Rank: 21Rank: 21

帖子
11544 
經驗值
65133  
注冊時間
2009-5-28 
BB生日
2007-03-14
見到BB5舒服真系好心痛噶
迷你爸+迷你媽生咗個迷你囝

大 本

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

帖子
3152 
經驗值
13664  
注冊時間
2009-3-8 
BB生日
2008-10-21
醫生話佢仲會有兩三日高燒噶~~~
迷你爸+迷你媽生咗個迷你囝

大 本

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

帖子
3152 
經驗值
13664  
注冊時間
2009-3-8 
BB生日
2008-10-21
而家又39度幾啦~~~

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

帖子
424 
經驗值
2335  
注冊時間
2009-9-5 
BB生日
2009-03-23
某事噶,放心啦,照顧BB都要自己注意身體啊
支持你噶

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

帖子
623 
經驗值
2969  
注冊時間
2009-5-11 
BB生日
2007-05-12
是病毒性的就不用打針,如果是細菌性的發燒就要打針,我B也試過高燒,不過沒嘔白沫,也是燒了四、五天才好的

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

帖子
1269 
經驗值
7117  
注冊時間
2007-4-17 
如果BB腳仔手仔凍嘎話,你就整熱只手幫渠戳下,戳翻熱渠,然后注意渠嘎體溫,之前我BB斷斷續續甘發燒,終于我都系送左去工人醫院度住院先解決到.
sasa

高 三

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

帖子
1114 
經驗值
5160  
注冊時間
2009-6-15 
BB生日
2009-04-02
,抱抱LZ,寶寶會好起來的。我之前BB也是發燒,擔心得我不得了~幾晚睡不著!!!
迷你爸+迷你媽生咗個迷你囝

大 本

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

帖子
3152 
經驗值
13664  
注冊時間
2009-3-8 
BB生日
2008-10-21


   
原帖由 垣仔媽媽 于 2009-12-2 10:32 發表
某事噶,放心啦,照顧BB都要自己注意身體啊
支持你噶




多謝多謝~~今朝又燒到39度幾~~食咗美林~~而家暫時冇事~~
迷你爸+迷你媽生咗個迷你囝

大 本

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

帖子
3152 
經驗值
13664  
注冊時間
2009-3-8 
BB生日
2008-10-21


   
原帖由 眾說紛紜 于 2009-12-2 11:41 發表
是病毒性的就不用打針,如果是細菌性的發燒就要打針,我B也試過高燒,不過沒嘔白沫,也是燒了四、五天才好的




系吖,醫生就話打針都唔系話即刻好~~佢話呢兩三日仲會有高燒~~~
迷你爸+迷你媽生咗個迷你囝

大 本

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

帖子
3152 
經驗值
13664  
注冊時間
2009-3-8 
BB生日
2008-10-21


   
原帖由 lsyun 于 2009-12-2 12:37 發表
如果BB腳仔手仔凍嘎話,你就整熱只手幫渠戳下,戳翻熱渠,然后注意渠嘎體溫,之前我BB斷斷續續甘發燒,終于我都系送左去工人醫院度住院先解決到.




嗯嗯~~醫生就叫我哋如果佢手腳都凍噶話,就要揾D熱水幫佢不斷咁抹身~~
迷你爸+迷你媽生咗個迷你囝

大 本

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

帖子
3152 
經驗值
13664  
注冊時間
2009-3-8 
BB生日
2008-10-21


   
原帖由 sakura_cy 于 2009-12-2 12:56 發表
,抱抱LZ,寶寶會好起來的。我之前BB也是發燒,擔心得我不得了~幾晚睡不著!!!





系吖,BB一病,就冇覺好訓啦~~~~
開國大老中

白銀長老

Rank: 23Rank: 23Rank: 23Rank: 23Rank: 23

帖子
28786 
經驗值
137670  
注冊時間
2007-11-30 
寧愿自己病

Rank: 20Rank: 20

帖子
3543 
經驗值
21468  
注冊時間
2005-10-28 
BB生日
2006-05-25
祝寶寶早日康復!

Rank: 40Rank: 40Rank: 40Rank: 40

帖子
7862 
經驗值
297369  
注冊時間
2004-11-8 
BB生日
2004-03-11
小朋友發燒切記手和腳一定要發熱的,如果唔是會很危險。很容易轉高熱的。無論什么方法一定要讓寶寶的手和腳熱起來!
抱抱樓主,祝寶寶早日康復!!

Rank: 40Rank: 40Rank: 40Rank: 40

帖子
7862 
經驗值
297369  
注冊時間
2004-11-8 
BB生日
2004-03-11
小兒高熱驚厥
小兒高熱驚厥是因其神經系統發育不成熟所致,主要發生在6個月到3歲的小兒,可有家族史,一般多在疾病初起、體溫上升的時候發生,發熱伴四肢發涼,面色發灰時易發生,可反復發作,多次驚厥后引起腦缺氧,可影響小兒智力發育,以后發熱時應注意:
1.及時發現小兒發熱,并及時服用退熱藥,如小兒體質好,也可配服鎮靜、止驚、降溫的中藥,如猴棗散、清開靈等。
2.家中可備一些鎮靜藥如魯米那、水合氯醛等,在醫生指導下使用。
3.小兒四肢發涼,說明末稍循環不好,可用溫熱水泡腳,用手揉搓腳底部。
4.家中備針灸針,家長要學會急救時針刺人中、合谷穴等。
5.必要時可配物理降溫。
6.驚厥發生,必須去醫院診治,以防中毒性痢疾、腦部疾病等。
單純高熱驚厥,一般3歲以后好轉,如反復發作,有1/3可發展成為癲癇。注意孩子精神狀態及智力發育情況,如有必要,可查腦電圖或進一步檢查。
    高熱驚厥屬于中醫的急驚風范疇。中醫認為,小兒高熱驚厥的發生是由于感受外邪,入里化熱,熱極生風所致。中醫治療小兒高熱驚厥采用急則治標,緩則治本的原則。在驚厥發作之時,急于針刺人中、涌泉等穴位,以盡快控制抽搐,然后再行中藥治療。
    小兒高熱驚厥發作之時,熱勢較高,四肢抽搐,兩目直視。大約持續3~5分鐘后一般能夠緩解。抽搐緩解后,患兒發熱仍很高,這時如不積極退熱,可能還會再次發生驚厥。在這種情況下,中醫治療應采用清熱解毒,平肝熄風的方法。中藥可選用羚羊角、生石膏、鉤藤、菊花、生地、桑葉、寒水石、黃芩、郁金等。也可以選用牛黃鎮驚丸、救急散、小兒牛黃散等中成藥。還可以用水牛角粉沖服。
    小兒高熱驚厥緩解后,發熱漸退,病情平穩之后,中醫應根據患兒所患疾病,臨床主要證候特點,進行辨證治療。如果是因為一般感染性疾病導致的驚厥,中藥治療應側重清熱解毒。如果是某種傳染病導致的驚厥,中藥應針對不同的傳染病進行治療。在治療原發病的同時,中藥應加用平肝熄風之品,如鉤藤、生杜蠣、僵蠶、地龍、全蝎、蟬蛻等,這樣可使肝風平熄,陰陽平衡,避免驚厥再度發作。
有的孩子高熱驚厥反復發作,這是因為驚厥緩解后臟腑功能沒有得到調理,或者余邪仍然存在。因此,提醒家長們注意,孩子高熱驚厥以后應該用中藥進一步調理,以防驚厥反復發作。
發燒處理不當,會持續高燒,引起高熱驚厥(抽風),損害小兒的神經系統。 發燒體溫在38.5度以下可以做家庭處理。首先松解衣服,有的小兒會體溫下降。還可以用35%的酒精或溫水擦澡,包括頸部兩側、腋窩,大腿根部、胸窩及手足心等部位,約2-4分鐘,使血液循環加快,促進熱量散發。但切忌擦前胸和腹部。30分鐘后再測一次體溫。
    體溫在38.5度以上或持續發熱,一定要去正規的醫院,請醫生查明發燒原因,做檢查。退熱藥應當在醫生指導下使用。
‹ 上一主題|下一主題
555~~~尋晚嚇死我啦~~(尋晚開始,BB終于退燒啦~~) ...
快速回復

回帖后跳轉到最后一頁

友情鏈接: 搜優寶GEO

廣東省通信管理局互聯網清理整頓 增值電信業務經營許可證:粵B2-20220217粵ICP備09174648號粵網安備案號:4406043011754公安機關備案號:44010602000095 Copyright 2004-2026 盛成科技 All Right Reserved版權所有    版權保護投訴指引

互聯網藥品信息服務資格證書 電子營業執照 網絡文化經營許可證粵網文[2016]7051-1702號

違法和不良信息/涉未成年人有害信息舉報電話:020-85505893/18122325185 舉報郵箱:kf@mama.cn 涉未成年人有害信息舉報專區 中國互聯網不良信息舉報中心
網絡內容從業人員違法違規行為舉報:kf@mama.cn 開發者:廣州盛成媽媽網絡科技股份有限公司 應用版本:11.12.0 應用涉及權限APP隱私協議

回頂部
主站蜘蛛池模板: av日韩一区二区三区| 自拍日韩亚洲一区在线| 亚洲欧美日韩精品综合在线观看| 亚洲国产欧洲综合997久久| 性欧美精品一区二区三区在线播放V| 无码人妻精品一区二区蜜桃百度| 狠狠干 狠狠操| 国产精品中文字幕在线观看| 色天天综合狠狠色| 日本不卡在线观看| 美日韩精品免费视频| 久久九九国产精品怡红院 | 国产精品69久久久| 萌白酱国产一区二区| 日韩中文字幕在线| 日韩在线一级片| 欧美日韩一区二区视频在线观看 | 久久久国产在线视频| 国产精品欧美在线| 日韩亚洲综合在线| 日韩av观看网址V| 国产精品中文久久久久久久| 亚洲国产精品日韩| 国产精品专区在线| 午夜精品理论片| 久久精品在线视频| 亚洲日本无吗高清不卡| 国产精品国语对白| 99在线影院| 色琪琪综合男人的天堂aⅴ视频| 欧美成在线观看| 痴汉一区二区三区| 久久精品视频在线| 99久久伊人精品影院| 国产日产欧美一区二区| 欧美日韩不卡在线视频| 精品午夜一区二区三区| 日本久久久网站| 亚洲自拍另类欧美丝袜| 国产精品久在线观看| 精品国产欧美成人夜夜嗨|