- 精華
- 0
- 帖子
- 53
- 經驗值
- 385
- 注冊時間
- 2009-5-15
- 媽幣
- 385
      
- 帖子
- 53
- 經驗值
- 385
- 注冊時間
- 2009-5-15
- BB生日
- 2009-06-02
-
-
♦♦
-
媽媽網孕育 就是好用
-
♦♦
-
廣州媽媽網 廣州媽媽網,更懂廣州媽媽
|
預產期5.23,但系現在已經27號了,BB還沒有出來的意思,點算好啊?好心急……
唔知系咪同我34周時見紅了,去醫院住過院打過安胎針有關呢?果次安胎針吊左成十幾個鐘啊,可能藥力夠厲害了。
上周二去檢查照過彩超胎盤成熟度二級,一切都正常,照B超的靚女醫生話大概7斤左右了,做胎監8分,醫生睇過份結果話二十分鐘內有兩次宮縮,系咪要胎盤三級成熟度先可以生得噶?系的話要幾耐先到三級啊?5555
現在有時會有D肚痛,琴晚半夜三四次宮縮甘樣,以為快要生了,坐起身一陣點知又無咩事了,哎呀,好暈啊!~究竟BB幾時先肯出離呢?
我打算到月底還不出來的話,就在六一去醫院讓醫生給我打催產針了,怕TA太大只了,不容易順產,雖然醫生話我骨盤夠曬,個胎亦不算大,但照甘樣遲落去,8斤都有了我估計,唉~~~~
|
回帖推薦
singlekida 發表于3樓
查看完整內容
我今日預產期、今朝一早就去咗醫院、照咗個BC。但係醫生唔收我、因為我一D臨產預兆都冇、醫生話過多三四日都未生噶話先去醫院
little_okok 發表于4樓
查看完整內容
我是到41w的那天,既沒有陣痛也沒有破水也沒有見紅,醫生也覺得不能等了,于是用了一種好貴的藥(貝普生,市婦幼531元)使宮頸軟化,然后人工破水,當天晚上就順產了,產程超快。。。
|